HAFTA SONU NEFESKÖY’DE NEFES VE YARATICILIK İÇİN BULUŞUYORUZ!

Henüz havalar daha soğumamış, keyifli Eylül ayı sona ermemişken yemyeşil doğası ve tertemiz havasıyla Yuvacık Nefesköy’de doğayla iç içe nefes ve yaratıcılıkla dolu bir hafta sonuna ne dersiniz?

NEFESKÖY’ÜN FOTOĞRAFLARI İÇİN BURAYA TIKLAYIN!

NEFESKÖY’DE NEFES VE YARATICILIK HAFTA SONU

Yer: Kazandere Köyü, Yuvacık, 41090 İzmit. Yol tarifi: https://bit.ly/2NNkxJ6
Giriş: 28 Eylül Cuma 18:00
Çıkış: 30 Eylül Pazar 18:00

PROGRAM
CUMA akşamı saat 19:00’da açılış çemberi ile başlıyoruz. Akşam yemeğinin ardından tanışma, sohbet ve serbest zamanla çevreye ve birbirimize uyumlanıyoruz.

CUMARTESİ sabah erken Yoga ve meditasyon çalışmalarıyla güne başlıyoruz. Kahvaltının ardından doğa yürüyüşü, ormanın içinden geçerek dere kenarına gidiyoruz. Bir yandan doğanın keyfini çıkarırken bir yandan farkındalık çalışmaları yapıyoruz. Nefesköy’e döndükten sonra dinlenip yemek yiyoruz. Öğleden sonraya dans ederek başlıyoruz. Dansın ardından açılan enerjimizle Transformal Nefes’le tanışıp nefes seansımızı yapıyoruz. Akşam yemeğinin ardından geceyi ateş başında doğaçlama hikaye, ritim ve “chanting” çemberiyle tamamlıyoruz.

PAZAR sabahı yine erken Yoga ve meditasyon çalışmalarıyla güne başlıyoruz. Kahvaltının ardından hava durumuna göre mağara veya şelale yürüyüşü ve doğada farkındalık çalışmaları yapıyoruz. Döndükten sonra açılan enerjimiz ve farkındalığımızla Transformal Nefes seansımızı yapıyoruz. Öğlen yemeğini takiben dinlenme ve iç organlarımız için sesle şifa çalışması yapıyoruz. Saat 17:00 gibi kapanış çemberimizi tamamlayıp 18:00’de Nefesköy’e veda ederek dönüş yoluna çıkıyoruz.

KONAKLAMA
3 veya 4 kişilik odalarda. Arzu eden kendi çadırını getirip çadırda kalabilir. Konaklamada ücret farkı yok. Oda seçiminde önceliği kayıt sırasına göre belirleyeceğiz.

ULAŞIM
Katılımcı olarak kendi ulaşımınızı organize edebilirsiniz.
Nefesköy İstanbul Kadıköy’e yaklaşık 115 km uzaklıkta. Özel araçla gelirseniz İstanbul’dan çıkışınızı saat 16:00 gibi yapmanız iyi olur, yol yaklaşık 2 saat sürüyor.
Eğer otobüsle gelecekseniz Harem’den İstanbul-İzmit seferi yapan bir otobüse binip (Efe Tur vs.) Yuvacık sapağında inmeniz gerekiyor. Oradan da taksiyle Nefesköy’e gelebilirsiniz.  Otobüs bileti 25 TL, taksi ise 50 TL alıyor. (Taksiyi 4 kişi paylaşabilir). Yol yaklaşık 2 saat sürüyor,  o yüzden Harem’den en geç 16:00 otobüsüne binmenizi tavsiye ederiz.
NOT: En az 10 katılımcının tercih etmesi durumunda İstanbul’dan toplu ulaşım için servis organize edebiliriz.

KAYIT
Kayıt için lütfen en geç 26 Eylül 2018 Çarşamba gününe kadar bizimle kontağa geçin:
Engin Çolak – 545 475 97 91 – zekiengin@yahoo.com.